Thursday 29 May 2008

给妈妈的信

I had wanted to bring my mum to church during the parent’s day celebration. She wanted to go back to Malaysia and be with my aunts and uncles. I mentioned before that Pastor Phua let us have some time to speak to our mums after the worship. If my mum had been there, this is what I would have told her:-

‘妈,你常说我们从来都没有送你礼物。其实我长久以来,都在尝试送你一份礼物,就是救恩的礼物。一直都很希望你能接受。可是你都拒绝。那天,林牧师说我们能给父母最好的礼物,就是救恩。我完全同意。有了救恩,并不代表问题都会解决,问题会没有,但我相信你会有平安。你一直说我们没有了解你,你又何尝有了解我们呢?我真的希望你能够尝试来了解我,了解我的坚持,了解我为什么要坚持。’

This is something that I would never say to my mum face-to-face. Just keep praying….

No comments:

Post a Comment